Industrije

Download PDF

Softversko rješenje za podršku Službi 112

Unaprijeđena brzina i kvalitet rada Službe za sistem 112

U situacijama opasnima po život, vrijeme je ključno. Služba za sistem 112 itekako je svjesna ove činjenice stoga smo za što brže, učinkovitije i pouzdanije obavljanje ovog odgovornog posla implementirali novo softversko rješenje za podršku Službe za sistem 112 čime smo unaprijedili i modernizovali njen rad. 

Rješenje

Softversko rješenje je implementirano za 16 županijskih centara 112.  Cjelokupna nova hardverska i softverska struktura omogućava stabilno okruženje za ovaj nacionalno kritični sistem. Rješenje je omogućilo lakšu koordinaciju zajedničkog rada u više centara te su svi podaci automatski vidljivi u svim sarađujućim centrima u stvarnom vremenu uz prikaz broja i svih drugih relevantnih podataka o pozivu. 

Tehnologija

Zahvaljujući postignutoj povezanosti, stvorili smo jedinstvenu mrežu Županijskih centara 112 i Državnog centra zaštite i spašavanja u Hrvatskoj. U sklopu cijelog rješenja uveden je CTI (Computer Telephony Integration) sistem SFERA koji je u potpunosti razvijen u KING ICT-u, a baziran je na Microsoft tehnologiji. Sistem je modularan što omogućava buduće nadogradnje i uvođenje dodataka poput e-calla.