Informatizovati i modernizovati komunikacijski
sistem Službe za sistem 112, kako bi se
unaprijedio njen rad.
Informatizovati i modernizovati komunikacijski
sistem Službe za sistem 112, kako bi se
unaprijedio njen rad.
Implementacija softverskog rješenja CTI
sistem SFERA.
Unaprijeđena brzina i kvalitet rada Službe za
sustav 112.
Implementacijom softverskog rješenja za podršku operaterima Službe za sustav 112 postignuto je da njihov rad bude još brži i kvalitetniji, a samo rješenje unaprijedilo je funkcionisanje Službe ključne u pomaganju građanima u hitnim situacijama.
Broj 112 jedinstven je evropski broj za hitne službe. Poziv na 112 usmjerava građane na operatere Službe za sustav 112, odnosno na odgovarajući županijski centar 112 namijenjen za prihvat hitnih poziva.
S obzirom na svrhu svog postojanja, funkcionisanje Službe kroz cjelokupni proces, od zaprimanja poziva i njegove obrade, do alarmiranja odgovarajuće hitne službe, ne trpi greške niti sporost. Stoga je izuzetno važno da sistem koji koriste operatori službe 112 bude pouzdan, brz, jednostavan za korištenje te omogućava korištenje svih mogućih funkcionalnosti neophodnih za besprijekorno obavljanje posla.
U 16 županijskih centara i na centralnoj lokaciji u Zagrebu Državna uprava za zaštitu i spašavanje, u čijoj nadležnosti se Služba za susav 112 nalazi, implementirala je CTI (Computer Telephony Integration) sistem SFERA – operativno-kontaktni centar za podršku operaterima sistema 112, razvijen u KING ICT-u.
Rješenje je omogućilo lakšu kordinaciju zajedničkog rada u više centara, pri čemu su svi podaci automatski vidljivi u svim sarađujućim centrima u realnom vremenu.
Sistem koristi verificirane snimače poziva kako bi se osigurala potrebna zaštićenost i sigurnost podataka o pozivu. Uz prikaz broja i naziva pozivaoca sistem omogućava i višestruke manipulacije pozivom. Svi relevantni podaci o pozivu i postupanju operatera snimaju se u bazu podataka. Izrada izvještaja po proizvoljno izabranim kriterijima te mogućnost pretraživanja također prema različitim kriterijima doprinose transparentnosti rada službe.
Implementacija softverskog rješenja CTI sistem SFERA.
Softversko rješenje SFERA u potpunosti je razvijeno unutar KING ICT-a. Arhitektura sistema napravljena je tako da ostavlja brojne mogućnosti buduće nadogradnje, na primjer mogućnost zaprimanja e-call-a.